می توانید با 5.6 ​​نفروپاتی فشار خون کراتینین کاهش می یابد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید با 5.6 ​​نفروپاتی فشار خون کراتینین کاهش می یابد

"من یک بیمار نفروپاتی فشار خون است. سطح کراتینین من 5.6 است. می توانید به من نشان می دهد برخی از مورد آنچه که باید انجام دهید برای کاهش کراتینین؟ "این پیام را از یک بیمار که با کراتینین 5.6 از نفروپاتی فشار خون رنج می برد. نه تنها او، بلکه بیماران دیگر می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کاهش کراتینین 5.6 با نفروپاتی فشار خون.
نخست، اجازه دهید در مورد اینکه چرا کراتینین بالا می رود به 5.6 مطمئن شوید.
کراتینین اندازه گیری عملکرد کلیه است. علاوه بر این، سطح کراتینین بالا خواهد رفت تا زمانی که کلیه نابود شده است بیش از 1/3. است که می گویند، کلیه ها به شدت آسیب دیده و آن را قادر به تکمیل کار آنچه در آن باید تحمل است.
چه دلایلی انجام آسیب کلیه؟
به این دلیل است فشار خون بالا که به شدت فشار دیواره رگ های خونی در هر زمان خرابه عروق کلیوی. به طوری که، عملکرد کلیه پایین و پایین تر تبدیل خواهد شد. چیزهایی مضر خواهد شد در بدن در وضعیت جمع شده بودند. علاوه بر این، مسائل نامطلوب ممکن است عوامل خطرناک که منجر به آسیب کلیوی.
چگونه برای کاهش کراتینین 5.6 با نفروپاتی فشار خون؟
سم از بین بردن و درمان درمان بهتر برای بیماران نفروپاتی فشار خون را کاهش می دهد کراتینین 5.6 است. با توجه به مطالعات بالینی، بیشتر و بیشتر بیماران که با درمان تحت درمان با بهبود عملکرد کلیه با گیاهان خاص از طبیعت رها کردن کراتینین پایین. زمانی که کلیه دچار اختلال شده است، کراتینین 5.6 می شود کاهش یافته خواهد شد، و بیمار یک زندگی عادی زندگی می کنند.
چگونه می توانم درمان؟ آیا من می توانم درمان در کشور من قبول می کنید؟ چگونه می توانم به بیمارستان خود را؟ هزینه درمان چیست؟ چه مدت نیاز دارم در درمان می شود؟
اگر شما متعجب و متحیر در مورد چگونه برای کاهش کراتینین 5.6 برای بیماران نفروپاتی فشار خون هستند، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به kidney-treatment@hotmail.com. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: